INFORMACJE OGÓLNE, WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ :
Właścicielem Sklepu Internetowego LennyLamb oraz marki LennyLamb jest firma :
LennyLamb Sp. z o.o. Sp. k.
Kłudzice 9, 97-330 Sulejów, Polska
NIP 521-375-42-92, REGON 365795034.
Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem http://pl.lennylamb.com.
Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza i prawidłowe podanie danych osobowych. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
W chwili finalizacji składania zamówienia poprzez przyciśnięcie przycisku "Zamawiam towar z obowiązkiem zapłaty" kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę LennyLamb Sp. z o.o. Sp. k. w zakresie niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia procesu realizacji zamówienia.
Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości, będą weryfikowane przez obsługę sklepu. Zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
Czas realizacji zamówienia i koszty przesyłki :
Zamówiony towar wysyłamy przesyłką kurierską lub do paczkomatu w przeciągu 1-3 dni roboczych od chwili zaksięgowania płatności na koncie lub w przypadku przesyłki pobraniowej w przeciągu 1-3 dni od chwili złożenia zamówienia.
Kupujący jest informowany o całkowitym koszcie dostawy w trakcie składania zamówienia i przed jego ostatetecznym potwierdzeniem.
Dostawa na terenie Polski :
Realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub do paczkomatu.
Przesyłka kurierska: opłacona z góry - 14.99 PLN / pobraniowa - 18.99 PLN
Paczkomat Inpost: 12.99 PLN
Dostawa do innych krajów niż Polska :
Realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Możliwy jest również odbiór osobisty po wcześniejszym skontaktowaniu się ze sklepem (contact@lennylamb.com).
Ceny w Sklepie Internetowym LennyLamb wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru, na który wprowadzona jest błędna cena (błąd obsługi sklepu bądź błąd serwera) kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku braku towaru w magazynie sklep zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji istnieje możliwość całkowitej rezygnacji z zamówienia.
Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny).
Złożone zamówienie jest realizowane wyłącznie po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia. Jego wysyłka następuje w terminie określonym w punkcie 9 regulaminu.
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie do 30 dni od daty otrzymania produktu.
W tym celu należy uprzednio skontaktować się z obsługą sklepu (contact@lennylamb.com) informując jednocześnie o odesłaniu produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) na adres LennyLamb, 97-330 Sulejów, Kłudzice 9. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy także opakowania. Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest otrzymanie przez nas zwracanego produktu. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
Produkty wykonane na specjalne zamówienie Klienta nie podlegają prawu zwrotu.
Cenniki towarów znajdujące się na stronach internetowych wymienionych w punkcie 2 nie stanowią ze strony Sklepu oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
Zamówienie przesłane przez Klienta lub złożone za pośrednictwem powyższych stron internetowych, stanowi ofertę zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12-miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.
Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór Klient otrzyma pod adresem: contact@lennylamb.com.
Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
Reklamacji nie podlegają:
naturalne zużywanie się produktu.
produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej pielęgnacji.
Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką zwykłą, chyba że klient zażyczy sobie, aby wysyłka była na jego koszt.
Od 1 stycznia 2020 roku przedsiębiorca, który dokona zakupu na podstawie paragonu, będzie mógł żądać wystawienia faktury do tego paragonu, ale tylko wówczas gdy paragon będzie zawierał jego NIP. W przeciwnym wypadku sprzedawca nie będzie miał prawa wystawić faktury. Jeśli potrzebują Państwo faktury, prosimy zaznaczyć to przy składaniu zamówienia i podać NIP firmy.
Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym LennyLamb oznacza akceptację postanowień regulaminu.
Powyższe postanowienia wyłączają wszelkie inne gwarancje lub rękojmie zarówno wyrażone jak i dorozumiane.